W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
AkceptujęARGO prezentuje making of spotu reklamowego Sour Madness
ARGO prezentuje making of spotu reklamowego Sour Madness
Niebawem premiera spotu reklamowego „TAKE THE CHALLENGE – SOUR MADNESS” – zrealizowanego w ramach projektu pn. Ekspansja eksportowa Spółki ARGO poprzez udział w programie promocji branży polskich specjalności żywnościowych W ramach poddziałania 3.3.3 WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND, W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INTELIGENTNY ROZWÓJ 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach.
Spot promuje SOUR MADNESS - ekstremalnie kwaśne cukierki 3D w kształcie czaszki. TAKE THE CHALLENGE to tytuł produkcji, ale także zaproszenie do bezpiecznej i radosnej zabawy w gronie rodziny i przyjaciół. Kosztowanie i dzielenie się „madness-ami grozi szalenie pozytywnymi doznaniami nie tylko smakowymi.
Producentem spotu „TAKE THE CHALLENGE” jest OWN HOME REC – Piotr Plichta. Udźwiękowieniem produkcji zajął się Paweł Bzim Zarecki, który współpracował m.in. z Anną Marią Jopek, Mieczysławem Szcześniakiem oraz Krzysztofem Krawczykiem.
Premiera spotu przewidziana jest na grudzień 2020 roku. Tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z planu zdjęciowego dostępnej na kanale YOUTUBE: https://www.youtube.com/watch?v=4gUmVX1Ygi0&t=28s