W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
AkceptujęPatriotyzm konsumencki
Patriotyzm konsumencki
Na rynku słodyczy ciekawym trendem jest wzrost zainteresowania produktami polskimi. Konsumenci coraz częściej prezentują postawę tzw. patriotyzmu konsumenckiego - mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Mariusz Pistor, Product Manager w firmie ARGO.
Jakie rodzaje słodyczy cieszą się największą popularnością wśród dzieci?
Dzieci, to najbardziej wymagający klienci. Są szczególnie wrażliwe na smak słodyczy, ich kształt, ale również design opakowań. Na zaufanie młodych konsumentów trzeba pracować bardzo długo, a stracić można je w ułamku chwili. Jeżeli wygląd opakowania nie koreluje z dobrym smakiem, to możemy mieć pewność, że następnym razem dziecko wybierze inny produkt.
Artykuł w całości jest dostępny pod adresem:
https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/manager-argo-patriotyzm-konsumencki-nie-omija-rynk,7380