Patriotyzm konsumencki

2017-09-04

Patriotyzm konsumencki

Na rynku słodyczy ciekawym trendem jest wzrost zainteresowania produktami polskimi. Konsumenci coraz częściej prezentują postawę tzw. patriotyzmu konsumenckiego - mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Mariusz Pistor, Product Manager w firmie ARGO.

 

Jakie rodzaje słodyczy cieszą się największą popularnością wśród dzieci?

Dzieci, to najbardziej wymagający klienci. Są szczególnie wrażliwe na smak słodyczy, ich kształt, ale również design opakowań. Na zaufanie młodych konsumentów trzeba pracować bardzo długo, a stracić można je w ułamku chwili. Jeżeli wygląd opakowania nie koreluje z dobrym smakiem, to możemy mieć pewność, że następnym razem dziecko wybierze inny produkt.

 

Artykuł w całości jest dostępny pod adresem:

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/manager-argo-patriotyzm-konsumencki-nie-omija-rynk,7380