W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
Akceptuję„TAKE THE CHALLENGE – SOUR MADNESS” - making of
„TAKE THE CHALLENGE – SOUR MADNESS” - making of
Niebawem premiera spotu reklamowego „TAKE THE CHALLENGE – SOUR MADNESS” – zrealizowanego w ramach projektu pn. Ekspansja eksportowa Spółki ARGO poprzez udział w programie promocji branży polskich specjalności żywnościowych W ramach poddziałania 3.3.3 WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND, W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INTELIGENTNY ROZWÓJ 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach.
Spot promuje SOUR MADNESS - ekstremalnie kwaśne cukierki 3D w kształcie czaszki. TAKE THE CHALLENGE to tytuł produkcji, ale także zaproszenie do bezpiecznej i radosnej zabawy w gronie rodziny i przyjaciół. Kosztowanie i dzielenie się „madness-ami grozi szalenie pozytywnymi doznaniami nie tylko smakowymi.
Premiera spotu przewidziana jest na koniec listopada 2020 roku. Tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z planu zdjęciowego dostępnej na naszym kanale YOUTUBE: