„TAKE THE CHALLENGE – SOUR MADNESS” - making of

2020-10-19

„TAKE THE CHALLENGE – SOUR MADNESS” - making of

 

Niebawem premiera spotu reklamowego „TAKE THE CHALLENGE – SOUR MADNESS” – zrealizowanego w ramach projektu pn. Ekspansja eksportowa Spółki ARGO poprzez udział w programie promocji branży polskich specjalności żywnościowych W ramach poddziałania 3.3.3 WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND, W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INTELIGENTNY ROZWÓJ 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach.
 

Spot promuje SOUR MADNESS - ekstremalnie kwaśne cukierki 3D w kształcie czaszki. TAKE THE CHALLENGE to tytuł produkcji, ale także zaproszenie do bezpiecznej i radosnej zabawy w gronie rodziny i przyjaciół. Kosztowanie i dzielenie się „madness-ami grozi szalenie pozytywnymi doznaniami nie tylko smakowymi.
 

Premiera spotu przewidziana jest na koniec listopada 2020 roku. Tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z planu zdjęciowego dostępnej na naszym kanale YOUTUBE: