
Wywiad z Teresą Mroczek-Krupą, Dyrektorem Handlowym ARGO
2017-09-04
Wywiad z Teresą Mroczek-Krupą, Dyrektorem Handlowym ARGO
25 lat obecności i ciągły rozwój na rynku słodyczowym – to dla rodzinnej firmy ARGO powód do wielkiej dumy. Jakie były największe wyzwania dla firmy w tym okresie, co stanowiło tzw. kroki milowe w rozwoju biznesu?
Za nami 25 lat konsekwentnej, ciężkiej pracy. ARGO w obecnym kształcie, to suma dyscypliny, zaangażowania oraz wytrwałości w realizowaniu strategicznych koncepcji produkcyjno-organizacyjnych. Założycielem firmy jest Leszek Argasiński, ale jak sam często podkreśla, zyskanie tak silnej pozycji na rynku nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie najbliższej rodziny oraz lojalnych współpracowników. W latach 90-tych powstała ogromna liczba firm, z których wiele nie wytrzymało próby czasu, presji rynku czy dynamiki zmian. Problemy nie omijały również ARGO. Jednak co ciekawe, wszystkie dotychczasowe kryzysy działały wyłącznie mobilizująco na załogę ARGO i dodatkowo ją jednoczyły. Zbudowanie tak solidnego i zaangażowanego zespołu to dla nas szczególny powód do dumy. Równie istotne jest to, że ARGO na przestrzeni tych kilkunastu lat nie zatraciło rodzinnego charakteru i tylko w znikomym procencie wprowadzało korporacyjne standardy zarządzania. Tym samym udowadniamy, że nowoczesny biznes można prowadzić w oparciu o tradycyjne wartości rodzinne i na nich oraz na silnym zespole budować swój sukces. Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że produkty rodzinnej firmy z niewiele ponad 18-tysięcznego Łańcuta, obecne są nie tylko w Polsce, nie tylko w Europie, ale również na innych kontynentach.
Artykuł w całości jest dostępny pod adresem: